Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~nitas | użytkownik

imię i nazwisko adresrydultowy zarejestrowany23.06.2008 @01:02:05 ostatnio na stronie23.08.2010 @15:27:04



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty15 komentarze119 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jacek314    26.10.2008 @19:48:37
Dziękuję Perełko
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~beatriksss    26.10.2008 @19:34:19
dzięki a kiedy u Ciebie coś nowego...?
~ponad0chmurami    14.09.2008 @13:02:21
ładne masz zdjęcia ; )
_______
masz , teraz tym co bitwę śledzą , powiedz coś czego nie wiedzą ;x.
~poison1981    14.09.2008 @11:53:58
Dzięki, ale to Twoje jest lepsiejsze
~jacek314    13.09.2008 @21:04:06
Dziękuję
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~poison1981    11.09.2008 @22:03:30
dziękuję Ci baaardzoooo
+Ulen    11.09.2008 @09:50:44
_______
daddy says i'm special
~martin83    11.09.2008 @07:56:07
a dziękuje pieknie
~teleszynskiwojtek    11.09.2008 @02:36:11
dziękuję
~jacek314    04.09.2008 @21:55:01
Thx
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~poison1981    01.09.2008 @21:48:55
dziękuję Ci bardzo (Perełko)
~jacek314    26.08.2008 @21:30:20
Bez filtrzyka, Perełko
Ukłonki niziutkie i dzięki za ocenkę!
Sorki za mój pokrętny język, ale taki mam dziś humorek:d
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~dawiddz    21.08.2008 @19:30:36
Hej! Dzieki za odwiedziny Zapraszam częściej Pozdrawiam
_______
Oceń też inne moje prace
~jacek314    07.08.2008 @10:31:30
No trochę zielono, ale tylko trochę. Dziękuję za ocenkę A...
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~beatriksss    05.08.2008 @22:05:54
dzięki
~jacek314    04.08.2008 @14:24:35
No dobra, dość żartów, chodziło mi skontrastowanie barwne i podkreślenie murów.
Cóż, wyszło jak wyszło
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~jacek314    04.08.2008 @14:16:31
Ślicznie dziękuję A...! Tym razem zabrakło wybielacza
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~jacek314    28.07.2008 @14:33:43
No tak, teraz to nie wiem co powiedzieć... rób tak dalej Ale (tu będę nudny) twoje fotki są co najmniej lepsze, tylko je pokaż!
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~nitas    28.07.2008 @14:28:44
uwielbiam co zrobić cała ja ;> fotki? się pomyśli
~jacek314    28.07.2008 @14:27:44
Lubisz mnie wkurzać A ja ciągle czekam na Twoje nowe fotki...
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~jacek314    28.07.2008 @14:21:04
Dzięki bardzo
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~poison1981    26.07.2008 @18:18:30
hej nitka
~jacek314    23.07.2008 @00:25:52
Wprawiasz mnie w zakłopotanie, nie wiem co powiedzieć
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~nitas    23.07.2008 @00:22:37
ni ma za co co prawda to prawda
~jacek314    23.07.2008 @00:21:59
Ślicznie Ci dziękuję!!!
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt